Maand in foto’s – Mei

Zomaar wat foto’s van my life in de afgelopen maand, mei.

20150516_110433
Dit mooie bureautje zag ik bij een kringloopwinkel. Een klep die open en dicht kan, overal kleine laatjes en geheime vakjes. Zo leuk! Helaas was hij al weg toen ik bedacht had dat ik hem misschien wel wilde hebben – te laat.

20150602_162712 Ik weet niet zeker hoe het bij andere bibliotheken zit, maar bij ‘onze’ vestigingen op de Veluwe kun je in juni op een blind date gaan! Vanwege de maand van het Spannende Boek kun je een dichte tas lenen met daarin een recente thriller, detective of ander spannend boek. Daarna kun je een formulier invullen met je recensie. Ik denk dat ik er zelf ook eentje ga doen!

20150508_123248 Deze dure kiphapjes kwam ik tegen bij de Wibra.

20150513_172334 Hier moest ik even een foto van maken bij de bibliotheek, zodat ik kon onthouden dat ik die dvd-box ooit nog eens moet lenen. Als je bij de bieb werkt kom je zo veel dingen tegen dat je ze onmogelijk allemaal meteen kunt meenemen!

20150514_114700 Een leuk bospaadje.

20150518_094855 Ik zag dat één van de favoriete bands van mijn vriend en mij volgend jaar in een theater in de buurt komt optreden: Omnia! Binnenkort maar meteen kaartjes bestellen.

20150524_153309 We gingen even een kijkje nemen bij kasteel de Essenburgh. Deze foto zegt alles eigenlijk al. Beautiful!

20150525_102750 Deze poes hangt vaak rond bij ons huis en hij is erg schichtig – daarom is het ook moeilijk om een goede foto van hem/haar te maken! Maar aww, wat een schatje.

20150527_093654 Voor mijn werk vulde ik het boekenkastje op het consultatiebureau aan met een paar nieuwe leuke babyboekjes. Want met lezen kun je niet vroeg genoeg beginnen!

20150529_134415 Deze twee luxe tijdschriften/kunstboeken vond ik in de kringloopwinkel en hoewel ik heus al aardig wat kunstboeken heb kon ik ze niet laten liggen! Dit zijn gewoon onderwerpen waar ik nooit genoeg over kan lezen.

20150529_134441 Erg lang hoefde ik niet te treuren om het oude bureau van de kringloopwinkel, want ik vond al gauw weer een nieuwe! Van dit model stonden er op dat moment zelfs drie, en dit exemplaar was het mooiste. Ik zie mezelf er al helemaal aan zitten.


Deze goudvis heb ik geadopteerd! Zijn vorige baasjes waren op zoek naar een nieuw huis voor hem en toen wij toevallig bij hen op bezoek waren, was de ‘deal’ gauw gemaakt. Vis (zo heet hij) ging met ons mee!

20150529_134612En als laatste nog een vrolijke close-up van ons nieuwe badkamerkleed. Allemaal verschillende stofjes en kleurtjes 🙂

~

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in &zo en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Maand in foto’s – Mei

  1. Ilse zegt:

    Hihi, tof! God, die kippenbrokjes! Lekker duur inderdaad. En woa, dat bospaadje. Mooi is dat! Het enige wat ik nog mis, zijn wilde klaprozen. =) Het badkamerkleedje is ook tof! Het doet me denken aan De Sims 2. =)

Geef een reactie

