Kringloop vondsten 03-01-2015

Eén van de dingen die ik het liefste op een vrije dag doe, is kringloopwinkels bezoeken. Het is enorm verslavend om leuke tweedehands spulletjes op de kop te tikken voor een mooie prijs. Vandaag was het weer eens zover en het leek me wel leuk om er een blogje over te schrijven!

De winkels die we bezocht hebben zijn The Vintage Store en Dorcas in Heemstede, en Het Warenhuis in Leiden.

De buit: 

20150103_131112_resized

Je gelooft het misschien niet (of wel, als je zelf ook vaak in kringloopwinkels komt) maar alles bij elkaar was dit €10,-. Het kleine ladenblokje zat zelfs nog in het plastic. Het kunstboek over Albrecht Dürer was maar 1 euro. Het oude vaasje kon ik ook niet laten liggen, en de breipennen had ik toevallig net nodig. Aan het einde van onze kringloop-tocht kwamen we in Leiden en daar bleek iemand een behoorlijke collectie familieromans ingeleverd te hebben. Vooral zulke boeken over de Amish vind ik erg leuk om te lezen! Ze zijn nogal zoetsappig, maar op z’n tijd hou ik daar wel van. Zo gingen er dus twee series mee, eentje van Wanda E. Brunstetter en de ander van B.J. Hoff.

Ik ben helemaal happy met deze buit! Voorlopig hoef ik me in ieder geval niet te vervelen.

~

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in &zo en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Kringloop vondsten 03-01-2015

  1. Ilse zegt:

    Omg, dat ladekastje heb ik ook nog gehad! =D

  2. Benthe zegt:

    Wat een fijne spulletjes voor nog geen tientje! Kringlooptochtjes zijn bij mij vaak niet zo succesvol, helaas..

Geef een reactie

