Manuscripta 2014

Op zondag 7 september is het zo ver, dan barst Manuscripta, samen met het Uitfeest, los in de binnenstad van Utrecht. Het is de opening van het nieuwe boekenseizoen en hét jaarlijkse boeken- en schrijversevenement. Toch gek dat ik daar als boekenwurm nog nooit geweest ben, maar eens moet de eerste keer zijn. En dan maar meteen als auteur – dan doen we het ook maar meteen goed ;).

“Maak kennis met o.a. Daniëlle Dijkstra, Lis Lucassen, Jen Minkman, Kim Mulder en Marieke Veringa. En laat je boek signeren!” Zo staat het in het programma van de schrijversmarkt van Manuscripta. Dat ik daar als beginnend schrijfstertje al aan mag deelnemen, is echt een droom die uitkomt.

download

Ik zal te vinden zijn bij de stand van STORM-publishers. Dat is nieuwe uitgeverij van Natasja Storm, eigenaresse van Young-Adults.nl – waar de Dark Romance schrijfwedstrijd georganiseerd werd. Nu is ze officieel een uitgeverij begonnen en de eerste publicaties zijn al een feit. Die zijn natuurlijk bij de kraam te koop. Verder zijn er nog een boel andere schrijfsters van STORM-publishers. Jen Minkman wordt zelfs op een podium geinterviewd, dus dat wil ik zeker niet missen.

Om 13:00 houd ik samen met Lis Lucassen en Kim Mulder, de andere schrijfsters van de 3e Dark Romance-bundel, een Meet & Greet. Gezellig! Natuurlijk zullen we dan ook onze bundel “Onthulde Geheimen” signeren. Die zal dan voor het eerst verkrijgbaar zijn, net als in vele boek- en internetwinkels. De kaft ziet er in ieder geval al prachtig uit:

darkromance

Ben je in de buurt of was je sowieso al van plan om naar Manuscripta te komen, loop dan zeker even langs bij STORM publishers om deze (en de andere!) boeken te bewonderen. Misschien zie ik je daar!

~
http://www.stormpublishers.com/

http://www.manuscripta.nl/schrijversmarkt/

Onthulde Geheimen op bol.com Onthulde Geheimen

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Manuscripta 2014

  1. elorasp zegt:

    Ahhh Daan, wat ongelofelijk gaaf. Ik zat al een beetje te spelen met het idee om naar manuscripta te gaan en dit is wel een hele goede motivatie, ik wil echt wel een officieel door jou gesigneerd exemplaar 8)
    Ik weet alleen niet of je kaartjes moet kopen want ik kon dat niet vinden, weet jij daar meer over? :E

    • LOOOR omg dat zou echt heel tof zijn als je ook kwam, dan kunnen we eindelijk elkaar in het echt ontmoeten :3
      Manuscripta is gratis, het is vooral buiten en ergens op internet las ik ook ‘volledig gratis boekenfestival’. Dus dan zal het wel goed zijn 😉
      Als je komt kun je misschien rond de tijd van die Meet&Greet komen, want ik ben denk ik niet de hele dag bij die kraam. Maar zie je sowieso vast wel, als je er bent 🙂
      Ik ga nu eerst van maandag t/m vrijdag naar Parijs (:D) maar zaterdag check ik m’n mail enzo weer dus ik hoor het wel 🙂 Groetjes!

  2. elorasp zegt:

    Ahhh Daan wat gaaf! Ik wil echt wel komen eigenlijk, ik zou best wel een officieel door de auteur gesigneerd exemplaar willen 8)
    Moet je kaartjes kopen of zoiets?

  3. Ilse zegt:

    Ha, zeker dat ik langskom! Maar dat wist je natuurlijk al. =)

Geef een reactie

