Liebster award!

LiebsterAward_zps7355e943

Even iets anders deze keer: ik heb namelijk een leuk awardje gekregen van Ilse! De Liebster award is een initiatief om kleine blogs wat meer onder de aandacht te brengen. Degene die jou nomineert verzint vragen die jij mag beantwoorden, en daarna nomineer je zelf weer een paar nieuwe blogs.

Allereerst dus hier de antwoorden op de vraagjes die ik van Ilse heb gekregen:

1. Wat at je vanochtend als ontbijt?
Een crackertje met jam en een ander met smeerkaas.

2. Wie heb je als laatst gesproken aan de telefoon?
Ik denk dat dat mijn vriend is. Verder bel ik niet zo veel mensen.

3. Verkies je honden over katten of andersom? En waarom?
Katten, zeker weten. Ben nooit zo’n hondenmens geweest en katten zijn gewoon leuk en grappig en eigenwijs 🙂

4. Aan welke muziek heb je absoluut een hekel?
Ik heb niet zo veel verstand van muziek, maar dingen die klinken alsof er een machine ergens aanstaat vind ik niks. Is dat hardstyle? Ik zou het niet weten.

5. Als je niet zou bloggen, waaraan zou je dan de vrije tijd besteden die je dan overhoudt?
Ik blog niet zo heel veel, dus veel zou het niet schelen in tijd. Ik denk dat ik dan meer zou lezen, tekenen of gewoon wat zou rondsurfen op internet.

6. Zijn er andere boekensites die je volgt/waar je lid bent, naast blogs? (Zo ja: Welke?)
Ik ben alleen lid van Goodreads, maar dat is vooral voor mezelf om bij te houden welke boeken ik heb gelezen.

7. Hoe ben je op het idee gekomen om te gaan bloggen?
Ik schreef altijd al graag stukjes over dingen die me interesseerden, maar door Ilse (dezelfde die mij genomineerd heeft hiervoor) ben ik echt gaan bloggen. Zij was al een poosje bezig en dat maakte me zo enthousiast dat ik uiteindelijk zelf ook begonnen ben 🙂

8. Wat is de laatste keer dat je iets voor het eerst gedaan hebt?
Dat is een leuke vraag! Ik denk afgelopen zaterdag, toen ik met de trein naar Brussel ging. Dat had ik nog nooit gedaan. Of anders vorige week, toen ik voor het eerst naar een uitzendbureau stapte.

9. Wat heb je liever: IJsthee of warme chocolademelk?
Laat dat nou net allebei mijn favoriet zijn! Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor ijsthee.

10. Oordopjes of een koptelefoon?
Hmm, mijn oordopjes zijn al heel lang stuk en ik heb ze nog niet eens gemist. Ik heb wel een koptelefoon maar die gebruik  ik ook nauwelijks. Meestal luister ik gewoon muziek via de stereo of via de computer.

11. Muziek luisteren via je mobiel of via je iPod (of soortgelijke mp3-speler)?
Op mijn mobiel heb ik geen muziek staan, dus als ik al onderweg luister is het via mijn iPod. Maar dat doe ik eigenlijk ook bijna nooit.

~

Dat waren de vragen! Nu een moeilijk gedeelte: 11 nieuwe blogs taggen! Jammer genoeg volg ik niet zo veel blogs, en anders zijn die allemaal al genomineerd. Ik moest dus echt op zoek gaan naar leuke nieuwe blogs die ik kon nomineren. En dat is gelukt! Hier zijn ze:

Ivette schrijft
Adorablefairytales
Joy talks
Something for the weekend
Alles over Eline
Het beauty archief
Rosebird
Sabine Metz
It’s Wendy
Life is what we make of it
Tweede liefde

~

Tot slot mijn elf vragen die de genomineerden mogen beantwoorden:

1. Wat is het meest afgespeelde nummer op je iPod (of andere muziekspeler)?

2. Wat zou je doen als je de loterij had gewonnen?

3. Aan welk klusje heb je een hekel?

4. Wat is jouw vroegste herinnering?

5. Naar welke tijd zou je terug willen gaan als je een tijdmachine had?

6. Wat heb je als laatste met de post ontvangen?

7. Wat is de laatste film die je gezien hebt in de bioscoop?

8. Welk boek ben je nu aan het lezen?

9. Heb je een geheime hobby/talent waar niet veel mensen van weten?

10. Onthoud jij ’s morgens je dromen?

11. Heb je dit jaar goede voornemens en heb je je daar tot nu toe aan gehouden?

~

En hier nog een keer de regels op een rijtje:

  1. Noem degene die jou heeft genomineerd.
  2. Beantwoord de 11 vragen die je van hem/haar gehad hebt.
  3. Nomineer zelf 11 bloggers met 200 volgers of minder.
  4. Stel zelf 11 vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  5. Breng de genomineerde bloggers natuurlijk ook even op de hoogte.
Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in &zo en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Liebster award!

  1. Altijd tof om via de Liebster tag iemand beter te leren kennen 🙂

Geef een reactie

