Holiday-Leesmarathon

Eigenlijk hoefde ik me al niet te vervelen deze december-maand, maar toen was daar ineens weer een leesmarathon! En daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen.

Chicklit.nl, een website over boeken speciaal voor vrouwen, organiseert deze marathon. Hij loopt van 27 december tot en met 3 januari, en het doel is weer om zoveel mogelijk boeken te lezen. Je stelt jezelf een doel; en in mijn geval is dat nu drie boeken.

Het eerste boek is al uit; de IJzerprins van Julie Kagawa. Die stond al eeuwen in mijn kast en het kwam er maar niet van om hem uit te lezen. Daar is de leesmarathon nou een mooie gelegenheid voor! Dus dat werd een gezellig avondje met Winterprins Ash onder de kerstboom. Het was weer een spannend avontuur vol vreemde en vooral gevaarlijke wezens. Ash moest behoorlijk wat doorstaan om eindelijk samen te kunnen zijn met zijn geliefde Meghan. Of het hem uiteindelijk lukt kan ik hier niet verklappen, maar ik was in ieder geval wel verrast door hoe het liep op het einde.

IMAG1217

 

Nu is het tijd voor het tweede boek van de leesmarathon; daarvoor heb ik ‘Toen ik uit de lucht viel’ van Juliane Koepcke gekozen. Dit is een waargebeurd verhaal over een meisje dat een vliegtuigongeluk overleeft en dan moet overleven in de jungle waar ze is neergestort. Ik ben erg benieuwd. Er schijnt ook een film van te zijn; maar die kijk ik natuurlijk pas nadat ik het boek heb gelezen 😉

~

http://www.chicklit.nl/p/152646/doe_mee_aan_de_holiday-leesmarathon

#Leesmarathon

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Holiday-Leesmarathon

  1. lottec315 zegt:

    Ha, de IJzerprins! Heb met Kerstmis het hele Iron Fey-pakket onder de kerstboom gekregen, en in één ruk op anderhalve week tijd uitgelezen 😉
    Een gezellig avondje met Ash onder de kerstboom? Kan ik me voorstellen, hoewel ik toch liever het gezelschap van Puck zou willen voor de leuke sfeer – hoewel, toch weer niet (ik heb geen zin om achteraf alle kapotte kerstballen e.d. te gaan opruimen…)
    Heb je toevallig die nieuwe van Julie Kagawa ook al gelezen? Die staat – samen met een hoop andere boeken – ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, dat jammer genoeg groter is dan de som geld die ik eraan kan spenderen… :p

    • Bedankt voor je berichtje 😀 ! De Iron Fey is zo’n toffe serie hè? En je hebt gelijk, met Puck zal je wel wat meer beleven 😉 Haha!
      Ik ben het helemaal met je eens over dat verlanglijstje, ik wil de nieuwe van Kagawa ook erg graag lezen – maar mijn verlanglijst wordt steeds langer!

Geef een reactie

