50.000

2013-Winner-Facebook-Cover

Sinds gisteren is het officieel; ik ben weer een NaNoWriMo-winner! Ik heb de pagina’s van mijn boek gevuld met 50.000 woorden.

Het is elk jaar weer een geweldige ervaring; de strijd om de maand door te komen (verplicht elke dag schrijven) en proberen je verhaal toch in zo’n korte tijd zo goed mogelijk neer te zetten. Maar het is gelukt! Het staat er.

Aan de statistiekjes van de website van NaNoWriMo is te zien hoe het me deze maand is vergaan; eigenlijk behoorlijk goed! Alles ging lekker regelmatig, en afgezien van een paar dagen in het weekend heb ik altijd wel wat geschreven.

stats

En hoewel ik nu niet meer hoef te voldoen aan een dagelijkse wordcount, ga ik toch nog verder met dit verhaal. Het is nog niet helemaal af. Sterker nog: ik ga aan dit verhaal nu een einde schrijven, maar daarna komt er nog een deel 2! Eigenlijk zullen het dus twee boeken worden. Ik kwam erachter dat het verhaal te lang is om in 50.000 woorden te vertellen, dus heb ik het in tweeën gesplitst. Misschien een idee voor NaNoWriMo van volgend jaar?

In ieder geval ben ik heel blij dat ik Deel I dit jaar heb geschreven en dat het ook weer zal worden gedrukt in een paar gratis proefexemplaren. Dat vind ik altijd zo’n geweldige prijs! Ik kan niet wachten om mijn eigen boekje weer in handen te houden.

NaNoWriMo, tot volgend jaar!

2013-Winner-Vertical-Banner

~

http://nanowrimo.org/participants/rain8ow

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in &zo, Boeken en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

