Sinterklaas bij Polare

575242_622284401143662_773318879_n

Ik ben dol op lijstjes maken én dol op boeken – dus de nieuwe winactie bij Polare was echt iets voor mij! De boekhandel viert namelijk Sinterklaas en daarom mag je een verlanglijstje maken met daarop vijf boeken. Via de app op facebook kun je deze invullen en je motivatie toevoegen. Uiteindelijk zullen er dan winnaars gekozen worden, die de boeken van hun lijstje van de Sint krijgen.

Vol enthousiasme ging ik aan de slag. Zo’n lijstje samenstellen gaf echt zo’n ouderwets Sinterklaas-gevoel, van ‘vraag wat je maar wilt, de Sint kan je alles geven!’. Met die gedachte heb ik dus mijn notitieboekje erbij gepakt en gekeken welke (bibliotheek)boeken ik het hoogst gewaardeerd had. Ik geef cijfers aan boeken en zo kon ik dus meteen zien welke boeken een 8 of hoger hadden gekregen.

Uiteindelijk is dit mijn lijstje geworden:

verlanglijstje polare

Ze staan in willekeurige volgorde, maar ik vind ze alle vijf erg goed. Dromendochter van Laini Taylor, De kleur van melk van Nell Leyshon, De tranen van de Zeegans van Inge Nicole, Herinner mij van Ann Brashares, en het eerste deel van de Dark Romance bundel met verhalen van Eva Moraal, Marijke F. Jansen en Isabel Peters.
Een paar mooie historische romans, en natuurlijk ook een paar goede young-adult en fantasyboeken!

Die laatste wil ik natuurlijk graag hebben omdat ik zelf in de nieuwe Dark Romance bundel kom te staan met mijn verhaal Droomliefde. Het tweede deel van de eerste bundel heb ik al wel gelezen, het deel dat op mijn verlanglijstje staat nog niet.

Ik ben benieuwd!

~

Afbeeldingen en winactie van Polare: https://www.facebook.com/polare.worldofstories?fref=ts

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in Boeken en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Sinterklaas bij Polare

  1. Lieke zegt:

    Wat een super leuke actie 😀 Ik ga zelf ook even zo’n verlanglijstje maken denk ik ^^

Geef een reactie

