Magnetische nagellak

PicMonkey Collage

Ik ben gek op de Action. En op nagellak. Ik was dus helemaal happy toen ik bij de Action dit leuke setje ontdekte: magnetische nagellak! Ik had hem al een paar keer op andere blogs voorbij zien komen en wilde hem graag ook eens proberen.

In het pakje zitten twee verschillende kleuren nagellak – bij mij groen en goud – en een magneet met een patroontje. Ik heb er eentje met strepen, maar ze waren er ook met lijnen in een ander figuurtje. De bedoeling is dat je de lak aanbrengt en dan de magneet vlak boven je nagel houdt. De magnetische deeltjes in de lak komen dan omhoog, afhankelijk van de sjabloon die over de magneet zit.

Twee nagels lukten heel aardig, daar waren duidelijk strepen te zien. Leuk! Helaas wilde de rest niet echt lukken – maar ik ga het zeker nog vaker proberen!

 

Over DaniëlleSabine

Een boekenwurm die houdt van kunst en geschiedenis en daarover blogt op https://daniellesabine.wordpress.com.
Dit bericht werd geplaatst in Creatief en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Magnetische nagellak

  1. villabeauty zegt:

    Ik heb het gevoel dat magnetische nagellak eigenlijk een beetje gepasseerd is, maar ik vind het nog steeds leuk staan!

    Keep on bloggin’,
    Summer

  2. meike zegt:

    Wat bizar! Ik wist dus niet eens het bestaan hiervan…cool

Geef een reactie

